Átalakulás · Changes

Az utóbbi években két weboldalt tartottam fenn, aminek egy idő után már nem sok értelmét láttam. Ezért a mai nappal bezártam az ATW-s tárhelyen működtetett oldalamat és a pályákat áthelyeztem a BVE Klubra. Itt fent a menüben mindegyik pályámnak létrehoztam egy oldalt, ami aztán linket ad a BVE Klubon található letöltésekhez.

Over the last couple of years I maintained two websites, which seemed to be unnecessary after a while. Therefore today I closed my ATW website and moved my routes to BVE Klub. Up here in the routes menu I’ve created a page for each of my routes which have a link to the downloads on BVE Klub.

Vélemény, hozzászólás?

