Bhv 1.2.5

Tegnap este és ma délelőtt dolgoztam kicsit a Bhv kocsin. Az volt a célom, hogy a mai követelményeknek legkevésbé megfelelő részein javítsak. Ez a forgóvázakat, az ütközőket és a homlokfalat érintette.

Készítettem egy vadonatúj forgóváz textúrát, amihez a fényképet vasutasadamtól kaptam (ezúton is köszönet érte). Ha már új a textúra, készítettem animált, forgó tengelyeket illetve kerekeket is a kocsi alá.

A homlokfal eddig elég kopár volt, ezért készítettem kikapcsolt és bekapcsolt állapotú végzárlámpát, illetve zártárcsa tartót. Megújult az ütköző is, ezt a Schlieren kocsi már megépült ütközőjéből alakítottam át.

A vonat utolsó kocsijának szánt Bhv-vegzar.animated fájlba beépítettem a nemrég készült zárjelző tárcsát is.

A kocsi 1.2.5.0-ás változata letölthető a Magyar Objektumtárból. Aki telepítette az openBVE tartalomkezelőjéből az M41-es mozdonyt, annak a kocsi frissítésként érkezik majd.

Bhv 1.2.5” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Visszajelzés: BVE Klub » Bhv 1.2.5

Vélemény, hozzászólás?

